2013-04-05 11:06Pressmeddelande

Checklistan för Dig som vill starta eget, med 64 tips.

null

Under Nyföretagarveckan, Vecka17 släpper vi nya "Checklistan för Dig som vill starta eget" med 64 råd och tips för att komma igång snabbt och framgångsrikt! Den kommer även ingå i de 13.000 Starta Eget-kit som delas ut under Nyföretagarveckan och finnas att hämta på våra event Café Starta och Driva Eget.För mer informationMats Evergren, kampanjledare Nyföretagarveckan V17Mobil 0708-14 44 04

Mats Evergren, kampanjledare Nyföretagarveckan V17
Mobil 0708-14 44 04

NyföretagarCentrum är Sveriges ledande kraft för nyföretagande. Verksamheten finns i mer än 200 kommuner. 2016 fick nära 16 000 personer kostnadsfri, konfidentiell och affärsmässig rådgivning. Över 7 000 företag startades. Efter tre år är 81 procent av företagen aktiva; under en procent har gått i konkurs. Detta gör verksamheten unikt framgångsrik. Verksamheten är i huvudsak näringslivsfinansierad. Bakom NyföretagarCentrum står Stiftelsen Svenska Jobs and Society.